Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с АР 147 1.9 JTD 8V 115 к.с. 2001 г. - мудна, шумна и пуши много ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Така колеги,
    Днес я закачихме пак на диагностика. Показа записана грешка P0235. Изчистихме грешката и я подкарах. На 3-та, около 3500 оборота изписа пак Motor Control System Failure. Закачихме я пак и изчистихме грешката, след това откачихме MAP сензора от буксата и изписа точно тази грешка...Погледнах ЕГР-а и ми се струва, че е изолиран с една пластина. Та въпросът ми е дали тази грешка се изписва защото е изолиран ЕГР–а или защото МАП-а е счупен? Да поръчвам ли нов МАП сензор?

    И още нещо, това че не съм махнал катализаторите дали има нещо общо?
    Last edited by niki_future; d.m.y г., 18:31.

    Comment


    • #17
      Освен триене на грешки е добре да се гледа и какво става в движение с налягането на турбото (демек показанията на датчика). За по-точна диагноза.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
        Така колеги,
        Днес я закачихме пак на диагностика. Показа записана грешка P0235. Изчистихме грешката и я подкарах. На 3-та, около 3500 оборота изписа пак Motor Control System Failure. Закачихме я пак и изчистихме грешката, след това откачихме MAP сензора от буксата и изписа точно тази грешка...Погледнах ЕГР-а и ми се струва, че е изолиран с една пластина. Та въпросът ми е дали тази грешка се изписва защото е изолиран ЕГР–а или защото МАП-а е счупен? Да поръчвам ли нов МАП сензор?

        И още нещо, това че не съм махнал катализаторите дали има нещо общо?
        Колега........
        Това, че ЕГР-а е затапен няма нищо общо.
        И това, че ти дава грешка на МАП-а или МАФ-а не означава, са за смяна......
        Най-вероятно този клапан който го коментирахме по-горе в темата, не работи коректно, турбото пренадува и колата забива, а МАП снзора е датчика който отчита повишеното налягане, за това ти изписва тази грешка.....
        Извади 2-те мркучета пръсни с някакъв обезмаслител, продухай и пробвай как е.......
        Може и да не е това проблема, но няма и да навреди да пробваш..........
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #19
          Проблемът решен
          Селеноида беше сдал багажа и при последното зацепване на колата са станали "чудеса от храброст". Счупили са някаква планка и колата изобщо не беше зацепена като хората.
          Едно голямо БЛАГОДАРЯ на Бобо и екипът на Екстрийм Сервиз.
          И един съвет за всички, които живеят близо до София и нямат на разположение сервиз, в който да разбират от Алфи - по добре едно ходене до София, но по колата да пипат само специалисти, а не всякакви самозвани майстори да се учат на нашите коли.

          Comment


          • #20
            Ми браво.
            Ма на предишния ти майстор ръцете трябва да са му били в г..зъ та да сгреши зацепването на тоя мотор...
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #21
              колега малко предаваш като развален телефон
              била е скъсана шпонката на шайбата на коляновият вал

              Comment


              • #22
                E, да види дали има и вакуум де ...
                А колкото до Бобо и екип - спор няма. По принцип най- няма, но те са от по-добрите, определено!
                Last edited by 33Dandy; d.m.y г., 19:16. Основание: грешка

                Comment

                Working...
                X